ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Γιατί ξανά με τη Λαϊκή Συσπείρωση;


Του Λάζαρου Γ. Μπάμπα
υποψήφιου δημοτικού συμβούλου της ΔΕ Λιβαδίου
με τη Λαϊκή Συσπείρωση Ελασσόνα

Το Λιβάδι Ελασσόνας, ιστορικό βλαχοχώρι στην κορφή του Τίταρου, αντίκρυ στον Όλυμπο, η γενέτειρά μου. Εκεί μεγάλωσα, εκεί ανδρώθηκα κι εκεί εκπαιδεύτηκα. Εκεί επιστρέφω ….. συχνά. Δυστυχώς για μένα, οι σπουδές και οι επιλογές μου με οδήγησαν να ζω το μεγαλύτερο διάστημα στην Θεσσαλονίκη. Όμως δεν μπορώ να λείπω από το Λιβάδι, σκοπίμως έχω αφήσει ανοικτά μέτωπα ώστε να βρίσκω αφορμές να ανηφορίζω.

«Βαθιές οι ρίζες πώς να φύγεις απ’ τον τόπο σου»



Είμαι ριζωμένος εκεί. Τούτος είναι και ο κυριότερος λόγος για τον οποίο, έως σήμερα, δεν μετέφερα τα εκλογικά μου δικαιώματα, καθώς και την οικογενειακή μου μερίδα στην μεγαλούπολη. Παραμένουμε εγγεγραμμένοι Λιβαδιώτες πολίτες, εγώ κι ολόκληρη η οικογένεια μου, αναλαμβάνοντας κάθε κόστος στην καθημερινότητά μας.
Εκεί, λοιπόν, δραστηριοποιούμε και πολιτικά. Έτσι απλά και ταπεινά. Ως ενεργός πολίτης επιλέγω και αγωνίζομαι. Αποφεύγω τον εύκολο δρόμο της απραξίας, προσπερνώ τον δήθεν κοινό δρόμο ετερόκλητων πολιτικών στοιχείων και ποικιλόχρωμων τοπικών συνδυασμών και συντάσσομαι με την Λαϊκή Συσπείρωση Ελασσόνας.
Η Λαϊκή Συσπείρωση Ελασσόνας, με επικεφαλή τον Δημήτρη Αβρανά, αποτελεί μια συνεπή αγωνιστική επιλογή, μια ξεκάθαρη πολιτική πρόταση χωρίς θολά περιτυλίγματα. Όπλο της η αντιστοιχία των λόγων και των έργων. Εφόδιά της η πλούσια πολιτική πείρα και γνώση της 100χρονης πορείας του ΚΚΕ σε συνδυασμό με την μαχητικότητα των νέων συντρόφων. Από την ίδρυση του Καποδιστριακού Δήμου μας η Λαϊκή Συσπείρωση Ελασσόνας αγωνίζεται για τα δίκαια των αγροτών, των εργαζομένων, των ανέργων, διεκδικεί και συγκρούεται με τις επικίνδυνες πολιτικές, ενημερώνει και προτείνει λύσεις σε καθημερινά προβλήματα.
                   
«Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει,
όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει»

Η συμμετοχή μου στις τοπικές εκλογές δεν αποτελεί καμιά έκπληξη. Μια απλή συστράτευση. Δεν έχω να κερδίσω κάτι, ούτε επιδιώκω κανενός είδους επαγγελματικής αναγνωσιμότητας. Δεν φιλοδοξώ να πετύχω κάποια εργασιακή μετάθεση η απόσπαση, ούτε φυσικά επιθυμώ να κάνω καριέρα τοπικού πολιτευτή.  Συστρατεύομαι δίπλα σε δεκάδες αγωνιστές συντοπίτες μου, βάζοντας και την δική μου πλάτη, για να ενισχυθεί η Λαϊκή Συσπείρωση.

«Κοίτα !!!! Οι άλλοι έχουν κινήσει, έχει η πλάση κοκκινίσει
Εάν ξυπνήσεις μονομιάς, θα ‘ρθει ανάποδα ο ντουνιάς»

Η Λαϊκή Συσπείρωση Ελασσόνας αποτελεί συνέχεια των αγωνιστικών ψηφοδελτίων του παρελθόντος σε τοπικό επίπεδο, όπως του Δήμου Λιβαδίου το 2010 με επικεφαλή την Αλίκη Χαλκιά, παλιότερα το 1998 με επικεφαλή τον Αθανάσιο Κυλώνη και το 1986 σε επίπεδο κοινότητας με επικεφαλή τον Βαγγέλη Καρατζίκα. Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους εγώ συντάσσομαι, ξανά συντάσσομαι με την Λαϊκή Συσπείρωση.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου